Thursday, May 28, 2009

What can I say? Just do as told!

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
Excited because I am leaving for Penang very soon!

2.Saya nak makan?
Koay Teow Th'ng (one of my mom's specialties)

3.Saya tak suka?
Headcount and all the office work that make me sick!

4.Impian saya?
to buy a car as soon as possible

5.Haiwan yang saya tak suka?
Insects except butterflies and dragonflies although I like ants' determination and
courage

6.Saya harapkan?
the school holiday would be prolonged!

7.Jika boleh putarkan masa?
want to be a baby again!

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
a Guru Cemerlang or perhaps a lecturer in a well known varisity!

9.Handphone saya adalah sebuah?
a multi-purpose product of Sony Ericsson!

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
twice (and it hurt like hell)

11.Saya suka pada?
abg fadhlah (hahahaha- true confession of an adult drama King!)


12.Kawan-kawan saya..?
a mix of old and young and gold and also bold!

13.Pernah dikhianati?
oh, never want to talk about it!

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
Forgiveness is the sweetest revenge!

Senaraikan 8 orang untuk di Tag
NO oNE!

4 comments:

Fadhlah said...

ish..ish ish...thanks!

Unknown said...

wah!!! penang minded tol..
asyik nak balik umah je..

Sir Matno said...

Abg
you asked for it, you got it! You are welcome!!

Shah,
amboi!! apa "asyik"???
my first time going back this year okay!!

Anonymous said...

haha matno, cepat beli keta. bwk aku jenjalan kat penang, pastu antar aku balik pi johore.