Thursday, July 16, 2009

Surprise visit by a serpent!




Aku ke kamar mandi utk membersihkan diri dan berwudhuk. Tatkala matahari memancarkan sinarnya, tegak di atas kepala, aku tidak keseorangan dalam kamar mandi itu. Aku telah dikunjungi makhluk lain bernama.... Naagin (dalam bahasa Hindi)

Tersangatlah terkejut aku, lalu aku pun lari keluar dan memanggil rerakan lain yang sedang beristerirehat di bilik masing2.. Semua turun utk melihat apakah yang dijeritkan oleh si sir ni!

Rupa-rupanya, kawan Naaginku telah datang utk menjengukku.. Aduh!! Sungguh salah timing dan venue nya utk menyampaikan salam raja Naag kepadaku, wahai Amrita!

So, in the end, itulah nasib kawanku, naagin tu..

P.S. - Utk yg tidak paham apa itu Naagin:
Naagin ialah : seekor ular!

8 comments:

LiNda said...

owh..ohoh.. ular di kamar mandi. Sangat mengerikan !.

Tetapi kalau mimpi di patuk ular sangat dinantikan ...

hik hik hiks

dummie-dummie-dot-dolly said...

besaunye!

lancelot said...

nagiin lagi.. xabeh2

zruilseta said...

padan muka. sebut jek lagi nagin tuh, kena patuk baru tau!

Fadhlah said...

ish...mesti lepas nie ada sekor lagi yang datang...kata orang tua la...sebabnya,ular yang nak mati nie,dia akan tinggalkan tanda supaya pasangan dia ble tau dia dah mati...

Bro_mie said...

pergh.....tedung selar tuh! the top poisoness snakes in the world

Fadhlah said...

nakkk wat private blog..detail tolong baca ntree padlah ekkk..
akukidik@gmail.com

Silverleaf said...

ohhh bleh jual kat org dusun tu...wat sup......hehe