Tuesday, April 14, 2009

Ditag oleh Encik Fadhlah Afif!! Arghhhhh!!!

No thanks for the tag, abg!

Apakah benda paling penting dalam hidup kamu?
Iman ni.. Ntah ada lagi ke tak.. Mcm makin kurang je!

Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
Di syurga.. tu pun kalau malaikat ridhuan benarkan..

Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
Takda hubungan lagi ni..

Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
Restoran Terminal kat Kudat.. Makan sorang2.. Syitah tak jadi mai..

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Oh ada beberapa buah.. Passion and Poppadom, Seasons of Love, Chicken soup for the soul, Buku2 kerja Bahasa Inggeris utk tahun 6. semua ni beli sekali..

Apakah nama penuh kamu?
Cikgu Muhammad Noor Bin Abdul Aziz

Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
Mak..

Namakan seseorang yang kamu ingin berjumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Ziana Zain.. Teringin sgt nak sembang2 sambil dgr dia nyanyi live depan saya! Pastu Siti Nurhaliza..

Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
Tolonglah, soalan apa nie!? Saya cuci pakaian sendiri la.. Kat Pulau Banggi takdak dobi okay!!!

P/S- saya tak nak tag sapa2.. Penat la nak jawab!

4 comments:

Fadhlah said...

kamu mmg dah ditakdirkan menjawab soalan ni...thanks

syenite said...

hoho mcm sgt bersalah je biar kamu mkn sorg..maaf la byk keje, tu pun tido kul 2am. klu kuar mkn2 sure xtido trus hahah~

next time k?

Sir Matno said...

ahahaha.. syitah,
saje je saya nak menagih simpati.. actually geram menjawab tag2 tu.. hehe.. ok ha..

en abg fadhlah,
takdir??

yanti said...

matno nak pegi dengan syitah ker? nak ikut gak!!